Program KRFMCG 2022

Program ramowy
Kongres Rynku FMCG 2022

Jak co roku staramy się, aby program naszego kongresu odpowiadał zapotrzebowaniom rynku. Chcemy zadawać aktualne pytania i szukać na nie jak najlepszych odpowiedzi. Poniżej przedstawiamy program dla inauguracji Kongresu Rynku FMCG 2022, a także dla aż 4 sal tematycznych.

Kongres Rynku FMCG w 2022 roku odbywa się w ramach kongresu Retail Trends.

INAUGURACJA KONGRESU RYNKU FMCG

09.00 – 09.10 Powitanie gości

09.10 – 09.30 Rynek FMCG AD 2022. Perspektywy i kluczowe trendy
• Karolina Flaht-Soroka, Consumer and Shopper Insights Team Manager, Nielsen IQ
• Michał Rudecki, Client Director, NielsenIQ

09.30 – 09.50 More than a retailer. Modele biznesowe przyszłości
• Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Future

09.50 – 10.10 Plany, obawy, strategie i inwestycje handlu kontra oczekiwania klientów
• Jan Pieter Lips, Head of Retail and Hospitality Solutions, Adyen

10.10 – 11.10 DEBATA: What’s next?! Wyzwania i szanse – scenariusze dla handlu i rynku FMCG w Polsce i regionie
Moderator:
• Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl oraz miesięcznika Wiadomości Handlowe

Prelegenci:
• Paweł Musiał, Prezes Zarządu, Profi Rom Food
• Victor J. Paterno, Prezes Zarządu, 7-Eleven Philippines
• Maciej Kroenke, Partner, lider zespołu Revenue Management, Strategy& Polska
• Paweł Surówka, Prezes Zarządu, Grupa Eurocash
• Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający, Żabka Polska
• Karolina Zajdel-Pawlak, Dyrektor Zarządzająca NielsenIQ w Polsce
• Maciej Łukowski, Członek Zarządu, Dyrektor Handlowy, Biedronka

11.10 – 11.30 PRZERWA KAWOWA

11.30 – 11.45 Dyskonty przejmują rynek spożywczy – i co dalej?
• Grzegorz Łaptaś, Strategy& Polska

11.45 – 12.00 Nowy format sklepu Profi – David przeciwko Goliatowi
• Paweł Musiał, Prezes Zarządu, Profi Rom Food

12.00 – 12.50 DEBATA: Odpowiedzialność – jedyna właściwa strategia dla handlu
Moderator:
• Paweł Jachowski, Zastępca Redaktora Naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl

Prelegenci:
• Marta Mikliszańska, Head of Public Affairs & Sustainability, Allegro.pl
• Robert Rękas, Prezes Zarządu, Lewiatan Holding
• Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu, Lidl Polska
• Krzysztof Wiński, Dyrektor, PwC Polska
• Wayne Hodson, Prezes Zarządu, SPAR Polska
• Bartłomiej Kubacki, Dyrektor ds. Rozwoju i Aktywacji Sprzedaży, PepsiCo
• Rafał Rudzki, Dyrektor ds. ESG,  Żabka Group

13.00 – 14.00 LUNCH

STRATEGICZNE TRENDY W HANDLU

14.00 – 14.40 DEBATA: El Jefe! Klient w centrum strategii firmy
Moderator:
• Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl oraz miesięcznika Wiadomości Handlowe

Prelegenci:
• Gabriel Kermiche, Prezes Zarządu, Ecowipes
• Andrzej Kacperski, Prezes, Lagardere Travel Retail
• Marek Złakowski, Digital & Customer Development Director Biedronka, Jerónimo Martins
• Marek Lipka, Merchandising and Supply Chain Director, Executive Board Member w Carrefour Polska
• dr Krzysztof Łuczak – Head of Retail & Board Member, Grupa Blix
• Witold Baran, Wiceprezes, Dyrektor Handlowy Netto Polska

14.40 – 15.00 Effective retail ecosystem. Pełny fokus na ograniczenie kosztów w handlu detalicznym
• Sergiusz Żemek, Dyrektor Zarządzający, Modern-Expo

15.00 – 15.15 Agile Retail. Zarządzanie asortymentem w czasach kryzysu
• Victor J. Paterno, CEO, 7-Eleven Philippines
• Thomas Greysson, Chief Partnership Officer, Omnistream

15.15 – 15.30 Automatyzacja i robotyzacja w handlu spożywczym
• Grzegorz Cempla, Director of Software Engineering, Ocado

15.30 – 16.00 PRZERWA KAWOWA

16.00 – 16.15 Gender Gap w handlu. Kobiety w sektorze FMCG
• Aleksandra Bara, Junior Project Manager, Regional Innovation Scheme (RIS), European Institute of Innovation & Technology (EIT) Food

16.15 – 16.25 Tikrow zmienia zasady gry. Innowacyjne technologie i elastyczne rozwiązania budują przewagi na (cyfrowym) rynku pracy
• Krzysztof Trębski, Członek Zarządu, Tikrow

16.25 – 17.10 DEBATA: Atrakcyjny pracodawca. Czyli jaki?
Moderator:
• Monika Wojciechowska, Executive Manager, Michael Page

Prelegenci:
• Marta Pilczuk, Managing Director, Heinz Poland
• Katarzyna Łosińska-Burdzy, Dyrektor Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego, Kaufland Polska
• Aleksandra Niżyńska, Senior RIS Project Manager and Gender Officer, European Institute of Innovation & Technology (EIT) Food
• Krzysztof Trębski, Członek Zarządu, Tikrow

17.10 – 17.25 Sztuczna inteligencja a nowe obszary zysków dla retailu
• Magdalena Młynarczyk-Potentas, Market Development Director, Marketlab

17.25 – 17.40 Transformacja energetyczna w handlu i sektorze FMCG
• Marek Wolniewicz, Ekspert Facility Management, Kaufland Polska

17.40 – Zakończenie Bloku tematycznego

TRENDY W CYFRYZACJI I OSTATNIEJ MILI

14.00 – 14.45 DEBATA: Zakupy bez żadnych barier
Moderator:
• Michał Kokoszkiewicz, Redaktor, Wiadomości Handlowe

Prelegenci:
• Patrycja Sass-Staniszewska, Prezes Zarządu, Izba Gospodarki Elektronicznej
• Nataliya Malhanova, Director Strategic Marketing, Avery Dennison Labels and Packaging Materials Europe
• Michał Sadecki, CEO i Założyciel MSL Consulting; Pełnomocnik Zarządu ds. Strategii Handlowej Społem w KZRSS Społem
• Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży, Modern-Expo
• Michał Kazienko, Chief Information & Digital Officer, Carrefour Polska
• Grzegorz Rogaliński, CEO Exorigo-Upos SA

14.45 – 15.00 Cyberbezpieczeństwo w handlu – kluczowe wyzwania i trendy

• Kazimierz Tomczyk, Sales Manager Eastern Europe, SOTI

15.00 – 15.15 W jaki sposób opakowania mogą łączyć marki i konsumentów w zrównoważony sposób?
• Beata Sypniewska, Business Development Manager NEE, Avery Dennison

15.15 – 15.30 Metawersum – nowe technologie zmienią konsumenta i rynek detaliczny
• Ewa Tumanow, Industry Head, Retail & eCommerce CEE, Meta

15.30 – 16.00 PRZERWA KAWOWA

16.00 – 16.15 Rewolucja Q-Commerce z Glovo
• Bartosz Prokopowicz, Head of Q-Commerce w Glovo Poland

16.15 – 16.30 Zautomatyzowany Convenience czy nowy segment rynku detalicznego
• Piotr Kraśnicki, Członek Zarządu i Dyrektor Sprzedaży, Modern-Expo

16.30 – 16.45 Płatności – czy technologia potrafi budować przewagę konkurencyjną i zwiększać satysfakcję klientów w różnych kanałach sprzedaży?
• Michał Kinek, Szef działu Rozwoju Systemów Płatniczych, Exorigo-Upos SA

16.45 – 17.00 Maszyny do odbioru e-zakupów – czy już czas na foodomaty!?
• Marek Różycki, Partner Zarządzający, Last Mile Experts
• Mirosław Gral, Partner, Last Mile Experts

17.00 – Zakończenie Bloku tematycznego

TRENDY W FORMATACH HANDLOWYCH

14.00 – 14.40 DEBATA: Convenience. Nieważny jest format i kanał, ważna jest wygoda!
Moderator:
• Magdalena Wilgatek, Business Development Manager, CMR

Prelegenci:
• Tomasz Michalewicz, Dyrektor sieci ABC oraz rozwoju klientów, Grupa Eurocash
• Krzysztof Trojanowski, Dyrektor operacyjny i Członek Zarządu, Stokrotka
• Sylwia Kuca, Senior Associate w zespole franczyzowym, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
• Krzysztof Łagowski, Head of Convenience, Carrefour Polska
• Marc Le Bozec, Managing Director, E.Leclerc Polska
• Maciej Czapiewski, Dyrektor ds. Nowych Technologii, MAGO S.A

14.40 – 15.00 Rynek q-commerce i food delivery – perspektywy rozwoju
• dr hab. Arkadiusz Kawa, Dyrektor Instytutu, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny

15.00 – 15.15 Ekologia first! Wszystkie formaty muszą zadbać o redukcję plastiku
• Michał Kłys, Dyrektor Handlowy, Just Buy It Distribution

15.15 – 15.30 Doświadczenie zakupowe nową walutą w handlu stacjonarnym. Automatyzacja procesów merchandisingowych
• Rafał Lewandwoski, Commercial Director, Hl Display

15.30 – 16.00 PRZERWA KAWOWA

16.00 – 16.15 Jak retailerzy staną się drugim Facebookiem? O wykorzystaniu danych do skutecznego wsparcia sprzedaży w POS.
• Mateusz Chołuj, CEO, Proxi.cloud

16.15 – 16.30 Nowe formaty na nowe czasy
• Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający,Travel Essentials Lagardere Travel Retail

16.30 – 16.45 Handel w Polsce musi wynaleźć supermarket na nowo
 Tomasz Walczak Dyrektor Marketingu Intermarché

16.45 – 17.30 DEBATA: Rynek e-grocery – nowe czasy, nowe wyzwania
Moderator:
• Magda Głowacka, Redaktor, Wiadomości Handlowe

Prelegenci:
• Jacek Palec, Prezes Zarządu, Frisco.pl
• Anna Podkowińska-Tretyn, Chief International Business Officer, Everli
• Viktoras Juozapaitis, Zarządzający, Barbora.pl
• Michał Krowiński, Co-founder, Lisek.app

17.30 – Zakończenie Bloku tematycznego

TRENDY KONSUMENCKIE

14.00 – 14.40 DEBATA: Strategie asortymentowe. Sklepowe półki w erze superinflacji i niestabilnych dostaw
Moderator:
• Ewa Rybołowicz, Dyrektorka ds. Analiz Rynkowych, Comp Centrum Innowacji- M/platform

Prelegenci:
• Mirosław Wawryszczuk, Członek Zarządu, Dyrektor sprzedaży i marketingu, Stokrotka
• Armen Papazjan, CEO i Wiceprezes Zarządu Brand Distribution Group
• Piotr Wardaszko, Wiceprezes Zarządu oraz Chief Technology Officer w firmie MarketLab
• Sławomir Chłoń, Prezes Zarządu, Organic Farma Zdrowia
• Patrycja Sienkiewicz-Nowak, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu, E.Leclerc Polska
• Marek Szybalski, Dyrektor ds. rozwoju strategicznego, SPAR

14.40 – 15.00 Czy polski shopper może się jeszcze czegoś wystraszyć?
• Anna Maria Stawiska, Business Unit Director, IQS
• Urszula Dziekańska, Shopper Insight Manager, IQS

15.00 – 15.15 Redefinicja misji sklepów – od sprzedaży produktów do karmienia ludzi
• Bartosz Murawski, Dyrektor Sprzedaży ds. Kluczowych Klientów, Rational Polska

15.15 – 15.30 Marki własne i własne brandy – kierunki perspektywy i rozwoju rynku
• Marta Marczak, Dyrektor, lider zespołu ds. strategii marki, Strategy& Polska

15.30 – 16.00 PRZERWA KAWOWA

16.00 – 16.15 Home Office, czyli jak pandemia zmieni rynek produktów convenience
• Michał Maksymiec, Retail Vertical Client Director, Consumer Panels & Services GfK

16.15 – 16.30 Transformacja strefy kasy i zakupów impulsowych
• Piotr Kaznowski, Dyrektor Zarządzania Kategorią i Marketingu, Mars Wrigley Polska.

16.30 – 16.45 Fresh, Fresh, Fresh!
• Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży Carrefour Polska

16.45 – 17.00 Foodtech. Roślinna rewolucja czai się za rogiem
• Piotr Grabowski, Co-founder, foodtech.ac

17.00 – 17.15 Racjonalnie irracjonalni – sztuka wyboru
• Anna Gutkowska, Head of Shopper Insights & Category Management , PepsiCo

17.15 – Zakończenie Bloku tematycznego


Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w programie. Aktualizacja z dnia 18.05.2022

Scroll to Top