Prezentacje dla uczestników

Prezentacje z Retail Trends 2022

Wszystkie prezentacje, które nasi Partnerzy zgodzili się udostępnić znajdą Państwo poniżej:

Płatności – czy technologia buduje przewagę konkurencyjną i zwiększa satysfakcję klientów w ramach różnych kanałów sprzedaży. Rozwiązanie Cloud EFT.
Michał Kinek, Szef działu Rozwoju Systemów Płatniczych, Exorigo-Upos SA

Gender Gap w handlu. Kobiety w FMCG
Aleksandra Bara, EIT Food CLC North-East

Home Office, czyli jak pandemia zmieni rynek produktów convenience
Michał Maksymiec, Retail Vertical Client Director, GfK

Maszyny do odbioru e-zakupów – czy już czas na foodomaty!? Trendy w dostawach out of home – PUDO oraz automaty paczkowe
Marek Różycki, Partner Zarządzający, Mirosław Gral, Partner, Last Mile Experts

Fresh, Fresh , Fresh
Piotr Lubiewa-Wieleżyński, Dyrektor Rozwoju Sprzedaży Carrefour Polska

Ekologia first! Wszystkie formaty muszą zadbać o redukcję plastiku
Wideo 1 do prezentacji
Wideo 2 do prezentacji
Michał Kłys, Dyrektor Handlowy, Just Buy It Distribution

Czy polski shopper może się jeszcze czegoś przestraszyć?
Anna Maria Stawiska, Business Unit Director, Urszula Dziekańska, Shopper Insight Manager, IQS

Roślinna rewolucja czai się za rogiem
Piotr Grabowski, Co-founder, foodtech.ac

Rynek FMCG AD 2022. Perspektywy rynku i kluczowe trendy
Karolina Flaht-Soroka, Consumer and Shopper Insights Team Manager, Michał Rudecki, Client Director, NielsenIQ

Jak retailer może stać się drugim Facebookiem?
Mateusz Chołuj, CEO, Proxi.cloud

Transformacja energetyczna w handlu i sektorze FMCG
Marek Wolniewicz, Ekspert Facility Management, Kaufland Polska

Tikrow zmienia zasady gry. Innowacyjne technologie i elastyczne rozwiązania budują przewagi na (cyfrowym) rynku pracy
Krzysztof Trębski, Członek Zarządu, Tikrow

Storytelling, brand blocking i personalizacja w świecie opakowań – trzy trendy, które zwiększą sprzedaż Twojego produktu na sklepowej półce.
Justyna Kierzkowska-Grzyb, Kierownik Działu Marketingu oraz Maciej Wojtaszek, Współwłaściciel, Aniflex

Fuzje i przejęcia na rynku kosmetycznym. Jaką drogę wybrać w obliczu aktualnych wyzwań?
dr hab. Maciej Stradomski, prof. UEP CMT Advisory

Trendy w kosmetykach do kąpieli dla dzieci
Weronika Wemberger, Marketing Department Manager oraz Jacek Kukuć, Export Manager, Europe Distribution Group

Marki własne w kategoriach kosmetyczno-chemicznych. Czynniki wpływające na wzrost rynku, oczekiwania partnerów handlowych i konsumentów
Szymon Mordasiewicz, Commercial Director GfK Consumer Panels & Services, Poland

Kosmetyki w Internecie – potencjał ecommerce, perspektywy dla rozwoju rynku i narzędzia wspierające sprzedaż
Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer, K2 Precise

Rynek pracy w jednej aplikacji. Technologie wspomagające szybką rekrutację pracowników
Wideo do prezentacji
Krzysztof Trębski, Członek Zarządu, Tikrow

Scroll to Top