Formuła Retail Trends zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branża FMCG oraz kosmetyczna dzielić się będzie doświadczeniami oraz czerpać inspiracje. Chcemy także zaoferować znacznie więcej możliwości do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które zdecydują się na udział w wydarzeniu.

Kongres Retail Trends ma nie tylko zaprezentować najważniejsze i najciekawsze trendy kształtujące handel, przemysł i konsumenta, ale przede wszystkim wskazać, jak będą ewoluowały wyzwania stojące przed sektorem FMCG i kosmetycznym.
Goście zaproszeni na to wydarzenie – uznani menadżerowie, eksperci, naukowcy – postarają się odpowiedzieć na kluczowe pytania nurtujące przedstawicieli branży.

Nawiąż kluczowe kontakty biznesowe

Retail Trends to przede wszystkim zaproszeni goście.

Każda edycja gromadzi kluczowe postaci polskiego rynku retail i FMCG. Nie tylko wśród prelegentów znajdują się uznani menadżerowie, eksperci, naukowcy i praktycy biznesu, którzy spotykają się, aby wymienić się wiedzą i doświadczeniami.

To doskonała okazja, aby spotkać się z nimi, zaprezentować swoje produkty i usługi czy nawiązać kontakty, które mogą zaowocować w przyszłości.

W zakładce „Prelegenci” znajdziesz informację na temat tych osób, które w 2022 roku wystąpiły w debatach i poprowadziły prezentacje podczas Retail Trends. Z kolei zakładka „Partnerzy” pozwoli sprawdzić jakie firmy i ich przedstawiciele pojawili się w Hotelu Double podczas ostatniej edycji wydarzenia.


Zdobądź wiedzę praktyków rynku

Retail Trends to podwójna dawka wiedzy o rynku. Spojrzymy na niego całościowo, zarówno na doświadczenia największych sieci handlowych, jak i przez pryzmat mniejszych sklepów.

Retail & FMCG Congress od zawsze gromadził doskonałych ekspertów, którzy pomagali orientować się w sytuacji na rynku. Zgodnie z nazwą Retail Trends chcemy jeszcze mocniej skupić się na trendach i tych czynnikach, które będą kształtowały rynek w przyszłości.


Zaprezentuj swoje produkty i usługi

Kongres Retail Trends to doskonała okazja do zaprezentowania nowości w swojej ofercie.

Rynek FMCG kształtują między innymi produkty. To ich jakość, dostępność i innowacyjność wpływa na rynkowe sukcesy ich twórców. Dlatego od kilku edycji prezentacja produktów i usług stanowi jeden z kluczowych elementów naszych wydarzeń.

Weź udział w Retail Trends i zaprezentuj swoje produkty i usługi przedstawicielom polskiego i zagranicznego handlu. Każde spotkanie może być okazją do nawiązania nowej współpracy biznesowej. Zajrzyj do zakładki „Partnerzy” i zobacz czyje nowości w tym roku urozmaiciły poprzednią edycję naszego wydarzenia.

Spotkaj się w realu

Chociaż technologie cyfrowe każdego dnia stają się nam coraz bliższe i zastępują kolejne obszary życia zarezerwowane dla „realu”, to wiemy już, że niektórych rzeczy nie da się przenieść do internetu.

Spotkania w świecie rzeczywistym, uściśnięcie dłoni, fizyczne pokazanie nowości, czy posmakowanie produktu to doświadczenia, których nie należy „cyfryzować”.