Retail Trends 2024 za nami!

Kolejna edycja kongresu Retail Trends za nami. Setki gości, dziesiątki wystawców i niezliczona ilość informacji, którą wymieniali się paneliści i uczestnicy. Koniec kongresu jak co roku uświetniło rozdanie statuetek Market Roku i Retail Business Awards, a także po raz pierwszy Franczyzowego Superbohatera.

Od godziny 08:00 hotel DoubleTree by Hilton zaczął się zapełniać naszymi gośćmi. Pierwsza godzina pozwoliła zapoznać się z układem sal oraz strefą wystawienniczą. Poranną kawę i pierwsze rozmowy trzeba było kończyć, bo o 09:00 zagrało intro i rozpoczął się program na scenie Inauguracyjnej.

Atrakcyjność programu na sali inauguracyjnej przerosła nasze wszelkie oczekiwania i nie są to puste słowa. Główna sala hotelu pękała w szwach, kiedy na scenie rozpoczynała się debata Obudzić konsumentów! Retail poprawia modele biznesowe i szuka nowych źródeł przychodów.

Przez wszystkie sceny Retail Trends przeszło ponad 80 prelegentów! Program wypełnił czas do 17:00, w czasie gdy nasi goście mieli okazję wysłuchać dziesiątek prelekcji, debat i fire chat’ów.

Sprawdź najważniejsze tezy Kongresu

Nie było Cię na Retail Trends, ale chcesz dowiedzieć się o najważniejszych tezach i spostrzeżeniach naszych gości? Sprawdź artykuły i relacje przygotowywane na żywo przez redakcję Wiadomości Handlowych.

Retail Trends to nie tylko wystąpienia

Równolegle do trwającego programu merytorycznego na terenie kongresu Retail Trends odbywały się też targi najciekawszych nowości z obszaru FMCG, wyposażenia dla sklepów, a także usług i technologii dla branży retail. Prawie 40 wystawców zaprezentowało swoje produkty i usługi wszystkim gościom kongresu.

Wierzymy, że liczne zaprezentowane nowości niedługo znajdą swoje miejsce na półkach sieci handlowych, których przedstawiciele licznie odwiedzili Retail Trends. Trzymamy też kciuki za wszystkie rozmowy biznesowe prowadzone przy stoiskach i w kuluarach Kongresu.

Rozdanie nagród

Kongres Retail Trends tradycyjnie podsumowało rozdanie nagród. Obok statuetek Market Roku oraz Retail Business Awards pojawiły się po raz pierwszy wyróżnienia dla przedsiębiorców prowadzących własne sklepy franczyzowe – Franczyzowy Superbohater / Franczyzowa Superbohaterka.

Statuetki Franczyzowego Superbohatera odebrało 7 przedsiębiorców w trzech kategoriach. Statuetki Marketu Roku powędrowały do przedstawicieli 15 firm, z czego Lidl Polska otrzymał wyróżnienie aż w 4 kategoriach!

Wreszcie przyszła pora na najważniejszą nagrodę polskiego handlu. Statuetki Retail Business Awards, przyznawane przez redakcję Wiadomości Handlowych oraz Business Centre Club trafiły do 12 laureatów w 10 kategoriach.

Statuetkę Retail Business Awards w kategorii Architekt Rynku odebrali ex aeuqo Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska oraz Justyna Szymani Dyrektorka działu rozwoju jakości i kontroli marki własnej z sieci Biedronka.

W tegorocznej edycji Retail Trends wzięło udział ponad 700 profesjonalistów branży retail. Rozdanie nagród wraz z Lauratami świętowało prawie 300 osób. Dziękujemy wszystkim Partnerom, Prelegentom, Laureatom i Jury, a także wszystkim zaproszonym Gościom. Widzimy się na pewno na Retail Trends 2025!