Prezentacja podczas inauguracji kongresu Retail Trends 2023

Poznaj prelegentów Sesji Inauguracyjnej

Prime time kongresu Retail Trends. Jeżeli w swoim grafiku nie możesz wygospodarować całego dnia i wykorzystać obecności na kongresie w 100%, jeżeli musisz wybierać, w którym momencie kongresu się pojawić, to przyjdź właśnie na inaugurację. Właśnie podczas niej zaprezentujemy najważniejsze trendy, które ukształtują rynek handlu detalicznego w najbliższych latach.

Ze sceny podczas sesji inauguracyjnej, oprócz naszej Redakcji, wystąpią także zaproszeni, wyjątkowi goście. Poniżej przedstawiamy ich listę (aktualizowaną na bieżąco).

Anna Krawczyk

Senior Commercial Executive, Advanced Analytics

NielsenIQ

Profesjonalista sprzedaży z solidnym doświadczeniem w handlu detalicznym i FMCG, posiadający doświadczenie w zarządzaniu kategoriami, zarządzaniu kluczowymi klientami, negocjacjach, planowaniu biznesowym, tworzeniu strategii 4P, rozwoju i wdrażaniu.

Z dumą pracuję w firmie NielsenIQ, firmie badawczej rynku, wykorzystując wieloletnie doświadczenie do osiągnięcia sukcesów, wyposażając sprzedawców i producentów w zaawansowane rozwiązania analityczne, które stanowią solidne wsparcie dla ich operacyjnych, taktycznych i strategicznych decyzji biznesowych.

Anna Krawczyk wygłosi prelekcję Na początku był chaos! Rynek FMCG 2023-25 – trendy i prognozy.

Karol Kamas

Chief Product & Marketing Officer

Pluxee Polska

Manager z wieloletnim doświadczeniem na rynku, obecnie Członek Zarządu Pluxee Polska pełniący równocześnie funkcję Chief Product & Marketing Officera w firmie. Doświadczenie zdobywał między innymi w BNP Paribas Bank Polska czy Polbanku. Z Pluxee / Sodexo związany od ponad 3 lat.

Karol Kamas weźmie udział w debacie Obudzić konsumentów! Retail poprawia modele biznesowe i szuka nowych źródeł przychodów, gdzie wraz z innymi ekspertami poszuka odpowiedzi na pytania, jakie perspektywy dla rynku pojawiają się w dobie wychodzenia z kryzysu kosztów życia. Jak firmy detaliczne i hurtowe mogą poprawić swoje modele biznesowe, a także gdzie szukać nowych możliwości zarabiania.

Włodzimierz Wlaźlak

Prezes Zarządu

Lidl Polska

Prezes Lidl Polska, z firmą związany jest od 2002 roku. Pracował w zarządzie spółki Lidl Niemcy. Od 2020 r. zarządza zespołem pracowników w Polsce. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego oraz Justus-Liebig-Universität w Gießen.

Włodzimierz Wlaźlak weźmie udział w debacie otwierającej kongres Retail Trends 2024, prowadzonej przez Łukasza Stępniaka. Wraz z pozostałymi uczestnikami podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem w temacie tworzenia wartości dla konsumentów i jak w jej budowaniu pomagają nowe technologie. Czy tylko cena determinuje zachowania klientów i jak budować lojalność konsumenta w dobie niepewności ekonomicznej.

Adam Manikowski

CEO

Żabka Polska

Wiceprezes zarządu i dyrektor zarządzający Żabka Polska, a w spółce od 2018 roku. Od 2021 roku zarządza obszarem handlu, w ramach którego funkcjonuje sieć sklepów i zespoły za nią odpowiedzialne. Obok zespołu operacyjnego są to wszystkie zespoły związane z działaniem sieci Żabka: od ekspansji przez adaptację, łańcuch dostaw aż po asortyment i komunikację. Poprzednio jako wiceprezes zarządu ds. operacyjnych kierował zespołami: sprzedaży, logistyki, ekspansji oraz technicznym.

Adam Manikowski, weźmie udział w debacie otwierającej “New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu” prowadzonej przez Łukasza Stępniaka. Podczas debaty podzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem na temat:

  • Jak firmy detaliczne mogą tworzyć realną wartość dla klientów w czasach kryzysu
  • Innowacje i technologie wspierające budowanie wartości w handlu
  • Odpowiedzialność biznesu w obliczu kryzysu
  • Strategie budowania lojalności i zaangażowania wśród klientów
  • Czynników determinujących zachowania konsumentów w czasach kryzysu
  • Strategii na przyszłość dla firm detalicznych

Tomasz Stec

Managing Partner

Simon-Kucher & Partners

Dyrektor Zarządzający w biurze Simon-Kucher & Partners w Warszawie, wiodącej firmie doradczej w zakresie strategii cenowej.

Kieruje Praktyką Handel i Towary Konsumpcyjne w Europie Środkowo-Wschodniej, pomagając organizacjom w zwiększaniu przychodów i zysków.

Ekspert z ponad 15-letnim doświadczeniem, doradza klientom w zakresie opracowywania strategii cenowej i zarządzania przychodami, optymalizacji cen regularnych (w tym cen dynamicznych), zarządzania promocjami, optymalizacji programów lojalnościowych oraz projektowania narzędzi wspomagających decyzje.

Bogate doświadczenie międzynarodowe zdobyte podczas realizacji ponad 100 projektów w Europie, w tym w Polsce, Rumunii, Słowenii, Czechach, Słowacji i Rosji.

Tomasz Stec wygłosi prezentację zatytułowaną Retail Trends. Pricing Trends na Sali Inauguracyjnej, a także prelekcję Strategia cenowa w Omnichanelu – szanse i zagrożenia na sali Omnichannel Trends. Weźmie również udział w debacie “Po co nam sklepy fizyczne?” prowadzonej przez Ewę Rybołowicz.

Katarzyna Gniewosz

Dyrektor Sprzedaży

Modern Expo

Skuteczna i odpowiedzialna w rolach kierowniczych, ekstrawertyczna i utalentowana menedżerka skoncentrowana na zwiększaniu sprzedaży, przychodów i udziałów w rynku, a także na poprawie wydajności operacyjnej i rentowności. Zorientowana na wyniki, energiczna liderka znana ze swojej umiejętności przekształcania strategii handlowej w sukcesy, specjalizująca się w kompleksowym zarządzaniu w każdych okolicznościach. Wpływowa dyrektor, która potrafi motywować innych do tworzenia zaangażowanych i wysoko wydajnych zespołów.

Posiada wszechstronną wiedzę w zakresie analiz i prognozowania, co ma zastosowanie w zarządzaniu sprzedażą i obsługą klienta. Potrafi przezwyciężać złożone wyzwania biznesowe i podejmować decyzje o wysokiej stawce, które prowadzą do niezwykłych wyników biznesowych, przy zachowaniu szacunku i uznania dla kapitału ludzkiego.

Pani Katarzyna przedstawi prelekcję zatytułowaną Reinvent retail. Handel musi odpowiedzieć na zmiany zachowań konsumentów.

Scroll to Top