Już 18 czerwca startujemy z kongresem Retail Trends 2024. Jednym z bloków tematycznych zaplanowanych podczas wydarzenia będzie „E-commerce & convenience trends”. Będziemy w nim mówić o sytuacji polskiego rynku e-grocery i zastosowaniu najnowszych technologii związanych z AI zarówno w sklepach internetowych, jak i innych formatach, nastawionych na wygodę klienta.
Panel “E-commerce & convenience trends” rozpoczniemy od przedstawienia możliwości jakie detalistom udostępniają social media. Wojciech Lesiuk z Tik Toka opowie o rozrywkowo-społecznościowej rewolucji w handlu detalicznym.
Następnie Armen Moska z Hikvision Poland odpowie na pytanie czy AI powoduje rewolucję, czy ewolucję w sprzedaży w prelekcji zatytułowanej “(R)ewolucja w handlu detalicznym – sztuczna inteligencja i machine learning w technologiach sklepowych”.
Najważniejsze osoby z branży e-grocery w debacie podczas kongresu Retail Trends 2024
Gdyby ktoś zastanawiał się, gdzie można spotkać największych specjalistów z branży e-grocery, mamy odpowiedź. Będą uczestniczyć w debacie „Przyszłość e-grocery/e-commerce – scenariusze rozwoju rynku w Polsce i regionie”.
W rozmowie o kondycji polskiego rynku sprzedaży żywności przez internet wezmą udział: Kamila Frąckowiak-Jankowska, starsza menedżerka ds. e-commerce z sieci Biedronka,
Grzegorz Bielecki, dyrektor operacyjny i wiceprezes Frisco.pl,
Witold Ferenc, założyciel OpenApp, a także pomysłodawca i były szef Frisco.pl,
Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska,
Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.app,
Szymon Turnau, dyrektor digital i e-commerce w Auchan Retail Polska.
Convenience i AI w handlu detalicznym
Lista osób biorących udział w tej debacie jest imponująca, ale to nie koniec. Tomasz Woźniak, CEO Future Mind opowie w swojej prelekcji, jak AI zmienia komunikację z konsumentem we wszystkich kanałach sprzedaży.
Będziemy też gościć byłego, wieloletniego szefa Frisco.pl, który opowie, jak musi się zmienić rynek e-grocery w Polsce.