E-commerce i e-grocery na kongresie Retail Trends 2024. Tu będziemy rozmawiać o przyszłości branży sprzedaży internetowej

Już 18 czerwca startujemy z kongresem Retail Trends 2024. Jednym z bloków tematycznych zaplanowanych podczas wydarzenia będzie „E-commerce & convenience trends”. Będziemy w nim mówić o sytuacji polskiego rynku e-grocery i zastosowaniu najnowszych technologii związanych z AI zarówno w sklepach internetowych, jak i innych formatach, nastawionych na wygodę klienta.

Panel “E-commerce & convenience trends” rozpoczniemy od przedstawienia możliwości jakie detalistom udostępniają social media. Wojciech Lesiuk z Tik Toka opowie o rozrywkowo-społecznościowej rewolucji w handlu detalicznym.

Następnie Armen Moska z Hikvision Poland odpowie na pytanie czy AI powoduje rewolucję, czy ewolucję w sprzedaży w prelekcji zatytułowanej “(R)ewolucja w handlu detalicznym – sztuczna inteligencja i machine learning w technologiach sklepowych”.

Najważniejsze osoby z branży e-grocery w debacie podczas kongresu Retail Trends 2024

Gdyby ktoś zastanawiał się, gdzie można spotkać największych specjalistów z branży e-grocery, mamy odpowiedź. Będą uczestniczyć w debacie „Przyszłość e-grocery/e-commerce – scenariusze rozwoju rynku w Polsce i regionie”.

W rozmowie o kondycji polskiego rynku sprzedaży żywności przez internet wezmą udział: Kamila Frąckowiak-Jankowska, starsza menedżerka ds. e-commerce z sieci Biedronka,

Grzegorz Bielecki, dyrektor operacyjny i wiceprezes Frisco.pl,

Witold Ferenc, założyciel OpenApp, a także pomysłodawca i były szef Frisco.pl,

Marek Garus, dyrektor ds. operacji i rozwoju e-commerce w Carrefour Polska,

Michał Krowiński, współzałożyciel Lisek.app,

Szymon Turnau, dyrektor digital i e-commerce w Auchan Retail Polska.

Convenience i AI w handlu detalicznym

Lista osób biorących udział w tej debacie jest imponująca, ale to nie koniec. Tomasz Woźniak, CEO Future Mind opowie w swojej prelekcji, jak AI zmienia komunikację z konsumentem we wszystkich kanałach sprzedaży.

Będziemy też gościć byłego, wieloletniego szefa Frisco.pl, który opowie, jak musi się zmienić rynek e-grocery w Polsce.

Scroll to Top