W koszyku

„W Koszyku. Magazyn super okazji” to nowe medium reklamowym, które regularnie trafiać będzie bezpośrednio do skrzynek na listy 4 mln Polaków.

Bezpłatny, 24-stronicowy miesięcznik (docelowo dwutygodnik) dystrybuowany będzie na terenie 49 byłych miast wojewódzkich. Na jego zawartość składać się mają oferty promocyjne nie jednej, a kilku różnych sieci handlowych, sklepów internetowych, a także instytucji takich jak banki, czy biura podróży.

Koncept ofert wielu sklepów w jednym magazynie jest preferowany zarówno przez zwolenników, jak i przez tych, którzy co do zasady są przeciwnikami papierowych gazetek promocyjnych (źródło: badanie NielsenIQ). 

Korzyści płynące z obecności „W Koszyku”:

  • zasięg 9 milionów konsumentów
  • niski koszt dotarcia do konsumenta (CPM) vs wysoka konwersja
  • optymalizacja kosztowa wynikająca z oszczędności nakładów pracy i środków niezbędnych przy tworzeniu własnego wydawnictwa promocyjnego
  • miesięczny czas ekspozycji oferty

Wydawcą „W Koszyku. Magazynu super okazji” jest agencja Futurama.