Program ramowy
Forum Branży Kosmetycznej
Forum Branży Kosmetycznej to kluczowe wydarzenie dla sektora beauty w Polsce. Jak co roku chcemy wspólnie z zaproszonymi gośćmi przeanalizować najważniejsze trendy i wydarzenia rynku kosmetycznego. Porozmawiamy o tym, jak rynek się zmienia, jakie stoją przed nim wyzwania i gdzie można upatrywać szans rozwoju.
Forum Branży Kosmetycznej w 2022 roku odbywa się w ramach kongresu Retail Trends wraz z Kongresem Rynku FMCG. Dlatego zajrzyj koniecznie na stronę Programu Kongresu Rynku FMCG i dowiedz się, o czym jeszcze będziemy mówili 24 maja w hotelu Double Tree by Hilton w Warszawie!
SESJA INAUGURACYJNA
09.00 – 09:05 Powitanie gości
09.05 – 09.25 Rynek kosmetyczny w Polsce na tle świata – stan obecny i prognozy
• Katarzyna Waszek, Retail Vertical Anlytics Team Leader, NielsenIQ
• Barbara Nesterowicz, Senior Client Consultant, NielsenIQ
09.25 – 09.45 Etyka i transparentność działań podstawą strategii firm kosmetycznych. Jak kryzys wpływa na wizerunek
marek i ich biznes?
• Marta Marczak, Dyrektor, Lider Zespołu ds. strategii marki, Strategy& Polska
9.45 – 10.05 Udoskonalanie opakowań na kosmetyki, środki higieny osobistej i chemii domowej (HPC) poprzez ekoprojektowanie
• Beata Sypniewska, Business Development Manager NEE, Avery Dennison
10.05 – 11.10 DEBATA: Wpływ wewnętrznych i zewnętrznych czynników gospodarczych i politycznych na polski sektor kosmetyczny.
• Leszek Kłosiński, Prezes Zarządu, Kanani Europe;
• Henryk Orfinger, Współwłaściciel, Przewodniczący Rady Nadzorczej, Dr Irena Eris;
• Tomasz Ślagórski, Wiceprezes Zarządu, KUKE•Michał Koleśnikow; Kierownik Zespołu Analiz Sektorowych w PKO Banku Polskim
• Grzegorz Woźnicki, Dyrektor Handlowy Consumer Products Division, L’Oréal Polska;
• Michał Koleśnikow; Kierownik Zespołu Analiz Sektorowych w PKO Banku Polskim
11.10 – 11.30 PRZERWA KAWOWA
11.30 – 11.50 Kosmetyki w internecie – potencjał e-commerce, perspektywy dla rozwoju rynku i narzędzia wspierające sprzedaż.
• Tomasz Choroszewski, Chief Strategy Officer, K2 Precise
11.50 – 12.10 Sprzedaż kosmetyków w aptekach, specyfika rynku i klienta, perspektywy dla rynku.
• Anna Wochna, Prezes i Założycielka Sunew Med+
12.10 – 13.00 DEBATA: Zmiana kanałów sprzedaży kosmetyków i nawyków konsumenckich, a logistyka i zarządzanie półką oraz zapasami.
• Agnieszka Górnicka, Prezes Zarządu, Inquiry;
• Dariusz Stasiukiewicz, Dyrektor Sprzedaży Polska, Delia Cosmetics;
• Mariusz Szymanowski, Prezes Zarządu, Grupa Nova;
• Marcin Mielniczuk, Dyrektor e-commerce, e-zebra.pl
• Andrzej Bekierski, Business Development Manager, Raben Logistic Polska
13.00 – 14.00 LUNCH
14.00-14.20 Fuzje i przejęcia na rynku kosmetycznym. Jaką drogę wybrać w obliczu aktualnych wyzwań
• Dr hab. Maciej Stradomski prof. UEP, Członek Zarządu CMT Advisory
14.20-14.35 Rynek pracy w jednej aplikacji. Technologie wspomagające szybką rekrutację pracowników
• Krzysztof Trębski, Członek Zarządu, Tikrow
14.35-14.55 Trendy na rynku kosmetyków do kąpieli dla dzieci.
• Weronika Wemberger, Marketing Department Manager, Europe Distribution Group
• Jacek Kukuć, Export Manager, Europe Distribution Group
14.55-15.15 Marki własne w kategoriach kosmetyczno-chemicznych – czynniki wpływające na wzrost rynku, oczekiwania partnerów handlowych i konsumentów.
• Szymon Mordasiewicz, Commercial Director GfK Consumer Panels & Services, Poland
15-15.15.30 Trendy w sztuce perfumeryjnej
• Katerina Hnatiuk, HR Manager, Sorvella Perfume
15.30-16.00 PRZERWA KAWOWA
16.00 – 16.20 Klasyczne surowce kosmetyczne w innowacyjnych recepturach – jak to co sprawdzone odkryć na nowo?
• dr inż. Marta Pawłowska, Safety Asesor, Założycielka i Prezes Zarządu, Assessment Consulting Chemicals
16.20- 16.40 Storytelling, brand blocking i personalizacja w świecie opakowań – trzy trendy, które zwiększą sprzedaż Twojego produktu na sklepowej półce.
• Justyna Kierzkowska-Grzyb, Kierownik Działu Marketingu, Aniflex
• Maciej Wojtaszek, Współwłaściciel, Aniflex
16.40-17.30 DEBATA: Wiodące trendy na rynku kosmetycznym. Nurt eko, zrównoważony rozwój, nowości, relacje z konsumentami, partnerstwo na linii dostawca-handel
• Ewa Łusiak, Marketing Manager Poland, Kneipp
• Dr Anna Oborska, Dyrektor Generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
• Teresa Stachnio, Dyrektor kategorii Beauty Care, Just Buy It Distribution
• Kiril Marinov, General Manager, Henkel Beauty Care
• Nataliya Malhanova, Director Strategic Marketing, Avery Dennison Labels and Packaging Materials Europe
Organizator zastrzega możliwość zmian w programie