IQS

IQS to polska firma analityczno-badawcza. Firma zajmuje się poszukiwaniem nowych trendów i insightów konsumenckich. Weryfikuje koncepty, mierzy efektywność komunikacji, a także testuje produkty i opakowania, zanim na stałe zagoszczą na półkach sklepowych oraz w domach konsumentów. Pomaga w budowaniu strategii dla marek oraz doradza przy tworzeniu strategii cenowych.

IQS korzysta z nowoczesnej platformy do badań on-line i off-line, a także kompilacji badań jakościowych (FGI, IDI) i ilościowych (CATI, CAWI, CAPI). Posiada własny internetowy panel badawczy Opinie.pl, liczący 120 000 aktywnych uczestników oraz platformę Omnisurv by IQS do realizacji samodzielnych badań ilościowych (do-it-yourself). IQS zajmuje się także zwiększaniem efektywności targetowania, dzięki danym z badań online (programmatic, FB).

W portfolio agencji znajdują się autorskie projekty badawcze, takie jak: Kids Power, Świat Młodych, Video Love Story, Game Story czy Adults Power.

IQS jest częścią grupy kapitałowej Mediacap, działającej na styku marketingu i technologii.