Sebastian Starzyński

Sebastian Starzyński

Prezes | Take Task

Futurolog, który aktywnie popularyzuje tematykę Sztucznej Inteligencji, Internetu Rzeczy automatyzacji oraz transhumanizmu.

Prezes spółki TakeTask dostarczającej aplikację do zarządzania zadaniami i optymalizacji procesów dla pracowników nie biurowych oraz spółki PromoPlan, platformy służącej do zarządzania promocjami i dokumentacją promocyjną.

Założyciel agencji badania rynku ABR SESTA.

Członek zarządu Fundacji Edukacja dla Przyszłości, która zarządza polską wersją językową Khan Academy.

W czasie wolnym prowadzi eksperymentalną, ekologiczną uprawą roślin jadalnych, gra w gry planszowe, pływa na surfingu i kitesurfingu, jeździ na nartach i snowboardzie

W przeszłości wprowadził na polski rynek sieć restauracji SUBWAY oraz tworzył nowy koncept kawiarni mobilnych Coffee-Day.

Ukończył Szkołę Główną Handlową w Warszawie na Wydziale Marketingu i Zarządzania.

Żonaty, dwójka dzieci.

16:45 - 17:30
Sala STRATEGY&…TRENDS

DEBATA: : Aplikacje, superaplikacje, Chat GPT. Technologia cyfrowa buduje lojalność i doświadczenie zakupowe

Moderator: Paweł Jachowski, Zastępca Redaktora Naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl

  • Strategie detalistów i dostawców wymagają redefinicji w nowej rzeczywistości komunikacyjnej
  • Jak zwiększyć potencjał interakcji z odbiorcami / konsumentami?
  • Retail media. Nadchodzi kolejna rewolucja w reklamie i komunikacji
  • Nowe pokolenia konsumentów, nowe media, nowe możliwości;
  • Czy media społecznościowe i aplikacje to wstęp do budowy nowej rzeczywistości?
  • Jakie sposoby odkrywania i kupowania marek dają social media?
  • Jak rozmawiać z konsumentami w erze konsumenta cyfrowego?
  • Aplikacja to za mało. Gdzie zaprowadzą nas superaplikacje?
  • Jak Chat GPT i AI zmieni sektor handlu detalicznego?