Renata Olszewska

Renata Olszewska

Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu | Brand Distribution

Renata Olszewska pełni funkcję Dyrektora ds. Sprzedaży i Marketingu, w Brand Distribution Group pracuje od dwóch lat, posiadając blisko 20-letnie doświadczenie w branży FMCG. Jest odpowiedzialna za realizację strategii handlowej na rynku krajowym oraz eksportowym. Renata jest doświadczonym menedżerem z szeroką wiedzą w zakresie zarządzania zespołami i optymalizacji procesów. Skutecznie buduje i rozwija relacje z klientami, precyzyjnie identyfikując ich potrzeby w oferowanych kategoriach produktowych. Wykazuje się wysoką skutecznością w maksymalizacji przychodów i marż, odpowiadając za strategie rozwoju sprzedaży i politykę cenową. Biegła w analizie rynku i identyfikacji trendów, przygotowuje roczne i średnioterminowe plany sprzedaży. Renata Olszewska to ekspertka w optymalizacji procesów i strategii sprzedaży, której działania znacząco przyczyniają się do dynamicznego rozwoju firmy.

15:55 - 16:40

DEBATE: Wholesale and Distribution. Who will save small-format trade and the FMCG market in Poland?

  • Wholesale in the midst of transformation: Reshaping business models in the distribution market

  • Redefining customer relationships: Partner expectations in the evolving wholesale landscape

  • Leveraging digital transformation to propel wholesale businesses to new heights

  • FMCG market development and collaboration strategies: Assessing the state of the distribution and retail sectors

  • Building a competitive wholesale business model through effective supplier and retailer partnerships

MODERATOR: Michał Kokoszkiewicz, Editor of Wiadomości Handlowe magazine and portal

15:55 - 16:40

DEBATA: Hurt i dystrybucja. Kto uratuje handel małoformatowy i rynek FMCG w Polsce?

  • Hurt w trakcie transformacji. Jak zmienią się modele biznesowe na rynku dystrybucyjnym?

  • Firmy muszą zmienić zasady współpracy z klientami. Czego oczekują partnerzy?

  • Jak hurt może wykorzystać transformację cyfrową do wejścia na wyższy poziom rozwoju?

  • Strategie rozwoju i współpracy na rynku FMCG. Stan i kondycja sektorów dystrybucyjnego i detalicznego

  • Współpraca z dostawcami i detalistami a budowa konkurencyjnego modelu biznesowego w hurcie

MODERATOR: Michał Kokoszkiewicz, redaktor magazynu i portalu Wiadomości Handlowe

Scroll to Top