Marketing Business Partner | Modern Expo
Absolwent Szkoły Głównej Handlowej na kierunku Zarządzanie i Marketing oraz The Chartered Institute of Marketing. Przez blisko 15 lat związany z międzynarodowymi i krajowymi przedsiębiorstwami z różnych kategorii jako menadżer marketingu, dyrektor sprzedaży i doradca. Jako kluczowe umiejętności wskazuje strategiczne zarządzanie marką z wykorzystaniem obszaru badań marketingowych. Członek PTBRiO.
Od 2007 roku założyciel i Prezes Zarządu Synergia, firmy doradczej specjalizującej się w budowaniu i pobudzaniu marek produktów, usług i miejsc. Kierownik ponad 50 projektów doradczych w zakresie marki i jej komunikacji dla klientów samorządowych i przedsiębiorstw. Autor kilkudziesięciu publikacji dotyczących marketingu, marki i komunikacji promocyjnej.
Od 2016 roku współzałożyciel i partner w BlueFox, firmy doradczej która na bazie własnych metod badawczych i analitycznych transformuje organizacje i marki w kierunku przejmowania kontroli nad rynkiem.
Ekspert w zakresie przekładania rezultatów badawczych w unikalne rozwiązania rynkowe, w tym kreowanie nowych kategorii produktów i budowanie aliansów rynkowych. Interim menadżer w zakresie marketingu i sprzedaży. Członek Stowarzyszenia Interim Managers.