Patrycja Zabierowska

Patrycja Zabierowska

Chief Marketing Officer, Board Member | Super-Pharm

Chief Marketing Officer i członek zarządu w Super Pharm Polska. Dba o potrzeby Klientów, budowanie lojalności i rozwój omnikanałowego biznesu w Polsce oraz na rynkach europejskich. Marketerka z ponad 15-letnim międzynarodowym doświadczeniem. Swoją karierę zawodową rozpoczynała w Carslberg Polska. Pracowała też dla TESCO, zarządzając strategią promocyjną oraz kampaniami lojalnościowymi dla Europy Centralnej (Polska, Czechy, Węgry i Słowacja). W okresie transformacji prowadziła również polski Departament Marketingu. Współpracowała z jedną największych rumuńskich sieci handlowych PROFI Rom Food, gdzie tworzyła oraz implementowała strategię promocyjną i marketingową dla ponad 1600 sklepów.

14:50 - 15:45

DEBATE: Loyalty in the Age of AI and New Technologies, or Next-Generation Marketing

  • Evolving consumer behavior and preferences: Understanding the changing landscape
  • Harnessing the power of AI and new technologies for FMCG brands
  • Loyalty cards and apps: Building stronger customer relationships
  • Customer engagement and loyalty: The cornerstones of industry success
  • Leveraging new technologies and AI-powered solutions
  • Demographic, social, health, migration, and shopping trends shaping the market

MODERATOR: Piotr Mazurkiewicz, Journalist, Rzeczpospolita

14:50 - 15:45

DEBATA: Lojalność w czasach AI i nowych technologii, czyli marketing nowej generacji

  • Jak zmienia się konsument i jego potrzeby?
  • Jak marki FMCG mogą wykorzystywać potencjał AI i nowych technologii?
  • Karty i aplikacje lojalnościowe kluczowe w budowaniu relacji z klientem
  • Angażowanie i budowanie lojalności klienta kluczem do sukcesu branży
  • Wykorzystanie nowych technologii i rozwiązań związanych z AI
  • Trendy demograficzne, społeczne, zdrowotne, migracyjne i zakupowe, które będą kształtować rynek

MODERATOR: Piotr Mazurkiewicz, dziennikarz, Rzeczpospolita

Scroll to Top