Olga Sprycha

Olga Sprycha

Head of Sales | Levann

Jestem absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego, gdzie ukończyłam studia na kierunku Zarządzanie i Marketing. 15 lat mojej kariery zawodowej spędziłam, pracując z klientami sieciowymi w dużych firmach z sektora FMCG. Od prawie 2 lat zarządzam działem sprzedaży w Levann, gdzie prężnie rozwijamy dystrybucję. Prywatnie jestem kobietą spełnioną, która uwielbia podróżować i poznawać nowych ludzi. Pasjonuję się modą i wizażem. Moja życiowa dewiza brzmi: "Otaczaj się dobrym ludźmi, a toksycznych unikaj". 

16:00 - 16:30

FiresideChat: New consumer, new categories, new assortment strategies

  • The consumer of the future: Anticipating and exceeding customer needs in retail and supply chains
  • High-protein products: A booming trend on supermarket shelves – Exploring the future prospects
  • Emerging product categories: FMCG industry representatives anticipate upcoming trends
  • Health and specialty categories (lactose-free/gluten-free): Impact on product assortments and future expectations
  • Transparency and traceability: Consumers demand certified products, ingredient scrutiny, and supply chain monitoring

MODERATOR:

Magdalena Stosio-Róg, Deputy Editor-in-Chief, Wiadomości Handlowe magazine

16:00 - 16:30

FiresideChat: Nowy konsument, nowe kategorie, nowe strategie asortymentowe

  • Konsument przyszłości. Handel i dostawcy muszą wyprzedzać potrzeby klientów – jak to robić?
  • Produkty wysokobiałkowe – trend, który mocno wchodzi na sklepowe półki – perspektywy;
  • Nowe kategorie – rozwoju, jakich trendów spodziewają się przedstawiciele sektora FMCG;
  • Zdrowie i kategorie specjalistyczne (bez laktozy/glutenu) – wpływ na sklepowe półki. Czego można się spodziewać?
  • Klienci chcą wiedzieć! Certyfikacja, praca nad składem i monitorowanie łańcucha dostaw;

MODERATOR:

Magdalena Stosio-Róg, zastępca redaktora naczelnego magazynu Wiadomości Handlowe

Scroll to Top