Miroslaw Huczek

Miroslaw Huczek

CEO | TEDi Polska

49 lat, zamieszkały na stałe w Krakowie. Od 2017 roku pełni funkcję Prezesa Zarządu TEDI Sieć Handlowa Sp. z o.o.

Z wykształcenia magister Ekonomii. Ukończył między innymi Akademię Ekonomiczną w Krakowie (obecnie Uniwersytet Ekonomiczny). Po studiach swoją karierę rozpoczął w Banku, skąd po dwóch latach przeszedł do nowopowstającej w Polsce firmy OBI i na kilka lat pozostał w sektorze marketów budowlanych. Posiada bogate doświadczenie zagraniczne – przez kilka lat zarządzał dużymi korporacjami, m.in. w Bułgarii i Rumunii, przeprowadzając ich restrukturyzację.

TEDi to niemiecka sieć sklepów, założona w 2004 roku. Oferta firmy obejmuje szeroki asortyment produktów, w tym artykuły gospodarstwa domowego, dekoracje, zabawki, kosmetyki, narzędzia, a także artykuły sezonowe i okolicznościowe. TEDi ma swoje filie w wielu krajach europejskich, w tym w Polsce, gdzie działa od 2013 roku.

Firma TEDi stawia na niskie ceny i atrakcyjne promocje, co przyciąga klientów z różnych grup wiekowych i społecznych. W swojej strategii biznesowej skupia się również na ekologii i zrównoważonym rozwoju, wprowadzając m.in. produkty z recyklingu i zmniejszając emisję CO2.

14:00 - 14:40
Sala CONSUMER TRENDS

DEBATA: Sieci handlowe doskonale czytają zmiany rynkowe i konsumentów

Moderator: Katarzyna Reizer, Client Business Partner, NielsenIQ

  • Co dzisiaj jest ważniejsze w handlu traffic / odwiedzalność, czy koszyk?
  • Gdzie szukać nowych możliwości wzrostu sprzedaży i budować rynek?
  • Jakiej oferty obecnie szukają konsumenci offline i online?
  • Jak operatorzy inspirują, napędzają / kreują potrzeby i czytają konsumentów?
  • Mocne wejście dyskontów przemysłowych pokazało nowy potencjał rynku;
  • Czego mogą się nauczyć od siebie o konsumencie handel spożywczy i handel non-food?
  • Potencjał polskiego rynku food i non-food? Jak będzie zmieniać się oferta i trendy?
  • Jak rozwój e-commerce będzie kształtował rozwój i kanały sprzedaży produktów?
  • Scroll to Top