Mirosław Wawryszczuk

Mirosław Wawryszczuk

Członek zarządu, dyrektor sprzedaży i marketingu | Stokrotka

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zdobyte w spółkach dystrybucyjnych i detalicznych. Zarządzał zespołami handlowymi w spółkach franczyzowych i prowadzących własne sklepy detaliczne. Obecnie jako dyrektor i członek zarządu odpowiada za obszar sprzedaży i marketingu w Stokrotka Sp. z o.o.

14:00 - 14:40
Sala STRATEGY&…TRENDS

DEBATA: A-Commerce. Automatyzacja w służbie dostawców, handlu i konsumenta

Moderator: Agata Katyl, wicedyrektor, Strategy&


  • Wymiana i efektywna analityka danych podstawą do budowania konkurencyjności
  • Cyfrowy, zautomatyzowany i zielony łańcuch dostaw odpowiedzią na niepewność;
  • Rynek pracy i niestabilne otoczenie wymuszają automatyzację i robotyzację
  • Firmy pod presją kosztową i konkurencyjną. Jak inwestować w technologie?
  • Nowy wymiar współpracy. Przemysł i dystrybucja szukają wspólnego „cyfrowego” mianownika
  • Firmy ostatniej mili szukają pomysłu na siebie i budowanie wartości dla konsumenta;
  • Na ile automatyczne mikrocentra realizacji dostaw i automatyczne magazyny to inwestycje na teraz?