Michał Taranta

Michał Taranta

Director of Operations KINESSO

Michał Taranta jest ekspertem w obszarze komunikacji zintegrowanej. W marcu 2024 roku, po 3 latach w roli Digital Directora w zespole strategii grupy IPG Mediabrands, objął stanowisko Director of Operations w agencji performance marketingu KINESSO działającej w strukturach grupy. Odpowiada za ofertę produktów digitalowych agencji, rozwój ich portfolio i tworzenie nowych rozwiązań, wykorzystujących kompetencje i zasoby KINESSO w obszarach danych, analityki i technologii. Zarządza również pracą zespołów w obszarach: SEM, SocialCommerce, Programmatic, Performance i AdOps.

Swoje blisko 20-letnie doświadczenie budował pracując w agencjach mediowych (Havas Media, Zenith, PHD) i w mediach (TVN Media). Współpracował z największymi reklamodawcami w Polsce, reprezentującymi różne kategorie, m.in.: FMCG (L'Oréal, Reckitt Benckiser, Red Bull, Unilever, Orangina Schweppes, Essity), Motoryzacja (Peugeot, Kia, Mercedes, Mitsubishi), OTC (Sanofi, Perrigo), Retail (Carrefour, Sephora, Douglas, IKEA, OBI), a także z Accor Hotels, SpeakUp, BNP Paribas, realizując projekty strategiczne i wdrażając strategie wspierające ich digitalową transformację. Jest również certyfikowanym trenerem DIMAQ.

15:35 - 15:55

All Faces of Retail Media

15:55 - 16:25

Fireside Chat: Retail Media – A New Opportunity for the Retail Sector. How to Utilize It?

  • Retail Chains Are Looking for New Revenue Streams. How Much Will They Earn from Advertising?
  • Digital Transformation and New Business Development Opportunities for Retailers
  • The Future of Retail Media: Which Communication Channels Will Gain Popularity?
  • How Can Brands and Suppliers Use Retail Media in Their Communication Strategies?
  • 15:35 - 15:55

    Wszystkie oblicza Retail Media

    15:55 - 16:25

    Fireside Chat: Retail media – nowa szansa dla sektora retail. Jak ją wykorzystać?

  • Sieci handlowe szukają nowych źródeł przychodów. Jak dużo będą zarabiać na reklamie?
  • Transformacja cyfrowa a nowe możliwości rozwoju biznesu handlowego
  • Retail media przyszłości. Jakie kanały komunikacji będą zyskiwać na popularności?
  • Jak retail media mogą wykorzystać w strategiach komunikacyjnych marki i dostawcy?
  • Scroll to Top