Michał Gójski

Michał Gójski

Partner | PwC Polska

Michał Gójski jest partnerem w zespole doradztwa transakcyjnego. Do PwC dołączył w 2008 roku, wcześniej przez
4 lata pracował w dziale audytu innej firmy.

Michał specjalizuje się w doradztwie transakcyjnym zarówno po stronie kupującego przy finansowych przeglądach
due diligence, jak i po stronie sprzedającego przy przygotowaniu raportów typu vendor due diligence. W swojej
15-letniej karierze brał udział w ponad 150 transakcjach zarówno dla inwestorów strategicznych/branżowych jak i dla
funduszy Private Equity. Pracował na największych transakcjach w sektorze retail i consumer, m.in. Allegro,
Carrefour, Mila, Polomarket, Tesco, Żabka, Bakalland, Delicpol, dr. Gerard, Fortuna, Graal, Hortex, Kamis, Maczfit,
Stock i wielu innych.

Michał posiada tytuł Biegłego Rewidenta i jest członkiem ACCA. Ukończył Szkołę Główną Handlową, studiował też w
Danii, Austrii i w Niemczech.

10:10 - 11:10
Sala Inauguracyjna

DEBATA: New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu

Moderator: Łukasz Stępniak,Redaktor Naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu Wiadomości Handlowe

  • Jak w obecnej sytuacji firmy detaliczne tworzą wartość dla konsumentów?
  • Nowe możliwości budowania wartości w handlu, w czym pomaga technologia;
  • Duży kryzys, wielka odpowiedzialność przedsiębiorców wobec konsumentów;
  • Czy w czasach niepewności ekonomicznej można budować lojalność i zaangażowanie;
  • Czy cena jest wszystkim? Co determinuje zachowania i oczekiwania konsumenta?
  • Strategie detalistów na czas odbudowy rynku i transformacji konsumenta;