Marta Cegielnik

Marta Cegielnik

Associate Director | Retail Agency Colliers Polska

Marta jest związana z rynkiem nieruchomości handlowych od ponad 14 lat. Jej doświadczenie obejmuje doradztwo przy opracowywaniu i realizowaniu strategii najmu dla różnego typu projektów: centrów handlowych (np. Plac Unii City Shopping w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie), obiektów typu mixed-use (np. Fabryka Norblina w Warszawie), parków handlowych (np. PH Zielony Targówek w Warszawie), powierzchni handlowych w budynkach biurowych i mieszkaniowych, części handlowych w budynkach typu PRS, a także projektów specjalistycznych takich, jak centrum sportowe.

Ponadto Marta współpracuje z najemcami pod kątem realizacji ich strategii rozwoju, m.in. z Green Caffe Nero i Miele.

Wśród jej klientów znajdują się m.in. Invesco Real Estate, Fundusz IREEF, Capital Park, Atrium, Adgar Group, Credit Suisse Group, Fundusz Catalyst Capital.

14:00 - 14:40
Sala CONSUMER TRENDS

DEBATA: Sieci handlowe doskonale czytają zmiany rynkowe i konsumentów

Moderator: Katarzyna Reizer, Client Business Partner, NielsenIQ

  • Co dzisiaj jest ważniejsze w handlu traffic / odwiedzalność, czy koszyk?
  • Gdzie szukać nowych możliwości wzrostu sprzedaży i budować rynek?
  • Jakiej oferty obecnie szukają konsumenci offline i online?
  • Jak operatorzy inspirują, napędzają / kreują potrzeby i czytają konsumentów?
  • Mocne wejście dyskontów przemysłowych pokazało nowy potencjał rynku;
  • Czego mogą się nauczyć od siebie o konsumencie handel spożywczy i handel non-food?
  • Potencjał polskiego rynku food i non-food? Jak będzie zmieniać się oferta i trendy?
  • Jak rozwój e-commerce będzie kształtował rozwój i kanały sprzedaży produktów?