Krzysztof Szultka

Krzysztof Szultka

Dyrektor marketingu | Polomarket

Ponad 20 lat doświadczenia w branży marketingowej zdobytego na stanowisku dyrektora marketingu w ogólnopolskich sieciach detalicznych takich jak KOMFORT, NEONET. Od 8 lat w Sieci POLOmarket. Praktyk, kładący duży nacisk na wielonarzędziowe budowanie lojalności, Customer Experience (CX) oraz digitalizacje procesów w tworzonych i wdrażanych strategiach marketingowych. Dyrektor Marketingu Roku (2019) w kategorii handel i usługi.

16:45 - 17:30
Sala STRATEGY&…TRENDS

DEBATA: : Aplikacje, superaplikacje, Chat GPT. Technologia cyfrowa buduje lojalność i doświadczenie zakupowe

Moderator: Paweł Jachowski, Zastępca Redaktora Naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl

  • Strategie detalistów i dostawców wymagają redefinicji w nowej rzeczywistości komunikacyjnej
  • Jak zwiększyć potencjał interakcji z odbiorcami / konsumentami?
  • Retail media. Nadchodzi kolejna rewolucja w reklamie i komunikacji
  • Nowe pokolenia konsumentów, nowe media, nowe możliwości;
  • Czy media społecznościowe i aplikacje to wstęp do budowy nowej rzeczywistości?
  • Jakie sposoby odkrywania i kupowania marek dają social media?
  • Jak rozmawiać z konsumentami w erze konsumenta cyfrowego?
  • Aplikacja to za mało. Gdzie zaprowadzą nas superaplikacje?
  • Jak Chat GPT i AI zmieni sektor handlu detalicznego?
Scroll to Top