Krzysztof Łuczak

Krzysztof Łuczak

Head of Retail, PhD | Grupa Blix

Doktor nauk ekonomicznych Krzysztof Łuczak jest ekspertem rynku retailowego i współzałożycielem Grupy Blix, która ma w portfolio trzy najpopularniejsze aplikacje zakupowe w Polsce: Blix, Zdrowe Zakupy oraz Qpony. W firmie pełni rolę Head of Retail oraz głównego ekonomisty. Jego zainteresowania od lat obejmują technologię, między innymi internet oraz aplikacje mobilne – ma doświadczenie w rozwoju i monetyzacji rozwiązań mobilnych i IoT. Blix – jedna z aplikacji zarządzanych przez Grupę Blix – jest liderem w Polsce w dystrybucji gazetek promocyjnych oraz największą listą zakupów. Każdego miesiąca za jej pośrednictwem przeglądanych jest ponad 70 milionów gazetek, broszur i katalogów.

16:45 - 17:30
Sala STRATEGY&…TRENDS

DEBATA: : Aplikacje, superaplikacje, Chat GPT. Technologia cyfrowa buduje lojalność i doświadczenie zakupowe

Moderator: Paweł Jachowski, Zastępca Redaktora Naczelnego portalu wiadomoscihandlowe.pl

  • Strategie detalistów i dostawców wymagają redefinicji w nowej rzeczywistości komunikacyjnej
  • Jak zwiększyć potencjał interakcji z odbiorcami / konsumentami?
  • Retail media. Nadchodzi kolejna rewolucja w reklamie i komunikacji
  • Nowe pokolenia konsumentów, nowe media, nowe możliwości;
  • Czy media społecznościowe i aplikacje to wstęp do budowy nowej rzeczywistości?
  • Jakie sposoby odkrywania i kupowania marek dają social media?
  • Jak rozmawiać z konsumentami w erze konsumenta cyfrowego?
  • Aplikacja to za mało. Gdzie zaprowadzą nas superaplikacje?
  • Jak Chat GPT i AI zmieni sektor handlu detalicznego?
11:30 - 11:50
Sala Inauguracyjna

Jak będą wyglądać gazetki promocyjne jutra? O trendach i sposobach pomiaru rosnącego kanału gazetek cyfrowych

Scroll to Top