Krzysztof Łagowski

Krzysztof Łagowski

Head of Strategic Alliances | Grupa Muszkieterów

Wysokiego szczebla dyrektor z bogatym doświadczeniem w zarządzaniu biznesem, obejmującym sprzedaż, operacje i strategię.

Kierownik ogólnopolskich sieci handlowych (Orlen, Carrefour) w międzynarodowych organizacjach macierzowych z pełną odpowiedzialnością za rachunek zysków i strat (sprzedaż B2C i B2B).

Zaufany partner prowadzący działalność w oparciu o silne wartości, zorientowany na cele, zmotywowany i zdyscyplinowany, z silnymi umiejętnościami analitycznymi (McKinsey, Deloitte).

Decyzja o dalszym rozwoju zawodowym i chęć podjęcia nowych wyzwań.

Obszary specjalizacji: zarządzanie operacjami sklepowymi, sprzedaż, łańcuch dostaw, dystrybucja, zarządzanie zasobami ludzkimi, rozwój biznesu, zarządzanie franczyzą, handel wielokanałowy, marketing i handel.

15:55 - 16:40

DEBATE: Wholesale and Distribution. Who will save small-format trade and the FMCG market in Poland?

  • Wholesale in the midst of transformation: Reshaping business models in the distribution market

  • Redefining customer relationships: Partner expectations in the evolving wholesale landscape

  • Leveraging digital transformation to propel wholesale businesses to new heights

  • FMCG market development and collaboration strategies: Assessing the state of the distribution and retail sectors

  • Building a competitive wholesale business model through effective supplier and retailer partnerships

MODERATOR: Michał Kokoszkiewicz, Editor of Wiadomości Handlowe magazine and portal

15:55 - 16:40

DEBATA: Hurt i dystrybucja. Kto uratuje handel małoformatowy i rynek FMCG w Polsce?

  • Hurt w trakcie transformacji. Jak zmienią się modele biznesowe na rynku dystrybucyjnym?

  • Firmy muszą zmienić zasady współpracy z klientami. Czego oczekują partnerzy?

  • Jak hurt może wykorzystać transformację cyfrową do wejścia na wyższy poziom rozwoju?

  • Strategie rozwoju i współpracy na rynku FMCG. Stan i kondycja sektorów dystrybucyjnego i detalicznego

  • Współpraca z dostawcami i detalistami a budowa konkurencyjnego modelu biznesowego w hurcie

MODERATOR: Michał Kokoszkiewicz, redaktor magazynu i portalu Wiadomości Handlowe

Scroll to Top