Krystian Pakuła

Krystian Pakuła

Wiceprezes Zarządu | Chorten IT

Krystian Pakuła – wiceprezes Chorten IT, spółki Grupy Chorten, która działa na rzecz ponad 2500 sklepów detalicznych w całym kraju. Posiada blisko 10- letnie doświadczenie zawodowe w zarządzaniu sprzedażą oraz marketingiem, zdobyte w trakcie pracy dla firm maklerskich operujących na zagranicznych rynkach finansowych. Swoją karierę rozpoczął w obszarze bankowości inwestycyjnej. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, gdzie zrealizował studia w całości w języku angielskim. Posiada dyplomy Masters in International Business oraz BA in Management.

14:00 - 14:40
Sala CONSUMER TRENDS

DEBATA: Sieci handlowe doskonale czytają zmiany rynkowe i konsumentów

Moderator: Katarzyna Reizer, Client Business Partner, NielsenIQ

  • Co dzisiaj jest ważniejsze w handlu traffic / odwiedzalność, czy koszyk?
  • Gdzie szukać nowych możliwości wzrostu sprzedaży i budować rynek?
  • Jakiej oferty obecnie szukają konsumenci offline i online?
  • Jak operatorzy inspirują, napędzają / kreują potrzeby i czytają konsumentów?
  • Mocne wejście dyskontów przemysłowych pokazało nowy potencjał rynku;
  • Czego mogą się nauczyć od siebie o konsumencie handel spożywczy i handel non-food?
  • Potencjał polskiego rynku food i non-food? Jak będzie zmieniać się oferta i trendy?
  • Jak rozwój e-commerce będzie kształtował rozwój i kanały sprzedaży produktów?