Katarzyna Reizer

Katarzyna Reizer

Client Business Partner | NielsenIQ

Z branżą FMCG i NielsenIQ związana od ponad 5 lat, gdzie od początku zaangażowana jest we współpracę z sieciami detalicznymi. Miała okazję wspierać analitycznie największych detalistów w Polsce, a obecnie dużą część swojego czasu poświęca rozwojowi monitorowania rynku E-commerce.  

Dzięki codziennej pracy z sieciami handlowymi posiada szerokie spojrzenie na polski rynek FMCG, zarówno ze strony danych sprzedażowych, jak i informacji nt kupujących. Ze szczególnym zainteresowaniem śledzi trendy na rynku kosmetycznym.  

Jest absolwentem Stosunków międzynarodowych i Ekonomii na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie, prywatnie lubi spędzac czas wspinając się, w kajaku lub z dobrą ksiażką.  

14:00 - 14:40
Sala CONSUMER TRENDS

DEBATA: Sieci handlowe doskonale czytają zmiany rynkowe i konsumentów

Moderator: Katarzyna Reizer, Client Business Partner, NielsenIQ

  • Co dzisiaj jest ważniejsze w handlu traffic / odwiedzalność, czy koszyk?
  • Gdzie szukać nowych możliwości wzrostu sprzedaży i budować rynek?
  • Jakiej oferty obecnie szukają konsumenci offline i online?
  • Jak operatorzy inspirują, napędzają / kreują potrzeby i czytają konsumentów?
  • Mocne wejście dyskontów przemysłowych pokazało nowy potencjał rynku;
  • Czego mogą się nauczyć od siebie o konsumencie handel spożywczy i handel non-food?
  • Potencjał polskiego rynku food i non-food? Jak będzie zmieniać się oferta i trendy?
  • Jak rozwój e-commerce będzie kształtował rozwój i kanały sprzedaży produktów?
  • Scroll to Top