Karolina Zajdel-Pawlak

Karolina Zajdel-Pawlak

Managing Director | NielsenIQ

Dyrektorka Zarządzająca ACNielsen Polska/ NielsenIQ. Od ponad 20 lat związana z
firmą badawczą NielsenIQ, która dostarcza swoim partnerom biznesowym
informacje o zwyczajach, trendach konsumenckich i sprzedażowych w ponad 100
krajach na świecie.
Ekspert branży FMCG i Retail, z doświadczeniem z rynku polskiego i europejskiego.
Wraz z zespołem wspiera Klientów z sektora dóbr szybkozbywalnych i handlu
detalicznego w podejmowaniu strategicznych decyzji biznesowych w oparciu o dane rynkowe.
Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

10:10 - 11:10
Sala Inauguracyjna

DEBATA: New order! Budowanie wartości dla klienta w czasach kryzysu

Moderator: Łukasz Stępniak,Redaktor Naczelny portalu wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu Wiadomości Handlowe

  • Jak w obecnej sytuacji firmy detaliczne tworzą wartość dla konsumentów?
  • Nowe możliwości budowania wartości w handlu, w czym pomaga technologia;
  • Duży kryzys, wielka odpowiedzialność przedsiębiorców wobec konsumentów;
  • Czy w czasach niepewności ekonomicznej można budować lojalność i zaangażowanie;
  • Czy cena jest wszystkim? Co determinuje zachowania i oczekiwania konsumenta?
  • Strategie detalistów na czas odbudowy rynku i transformacji konsumenta;

Scroll to Top