Honorata Jarocka

Honorata Jarocka

Principal Analyst | Mintel

Wnosząc 17-letnie doświadczenie w badaniach rynku i osobiste zainteresowanie tematami związanymi ze zdrowiem i dobrym samopoczuciem, Honorata reprezentuje strukturę Mintel Food and Drink od 2013 roku. W ramach stanowiska Principal Analyst, Honorata dzieli się cennymi spostrzeżeniami dotyczącymi tego, jak ewoluują potrzeby i zachowania konsumentów, inspirując branżę spożywczą do zmian w obrębie półki produktowej i języka komunikacji. 

11:10 - 11:30
Sala Inauguracyjna

Konsumenci redefiniują podejście do wartości. Strategie firm z sektora FMCG także muszą się zmienić

12:05 - 13:00
Sala Inauguracyjna

DEBATA: Resilient & Green Retail

Moderator: Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny portalu wiadomościhandlowe.pl oraz magazynu Wiadomości Handlowe

  • Budowanie odporności firm w czasach nieprzewidywalności – wnioski i doświadczenia
  • Kryzys kosztowy jako okazja do przyspieszenia transformacji cyfrowej;
  • Jak odporność firm budować w obszarze HR i elastyczności modeli zatrudnienia;
  • Elastyczne modele biznesowe na trudne czasy. Jak zmieniają się firmy?
  • Strategie, które budują przewagi w czasach niepewności i chaosu;
  • Nowe warunki, nowy konsument, lepsza oferta, nowe możliwości;