Arkadiusz Nowicki

Arkadiusz Nowicki

Dyrektor operacji logistycznych | Żabka Polska

Manager z wieloletnim doświadczeniem w zarządzaniu największymi operacjami logistycznymi w Polsce na stanowiskach Dyrektora ds. Logistyki Operacyjnej, Dyrektora Operacyjnego i Rozwoju Biznesu w obszarze FMCG. Doświadczenie zdobywał w organizacjach międzynarodowych między innymi takich jak Coca Cola HBC Polska jak również w organizacjach biznesowych w Polskim Stowarzyszeniu Ekspertów Logistyki.

Jako Dyrektor Operacji Logistycznych w Żabka Polska, Grupa Żabka zarządza siecią Centrów Logistycznych zapewniając realizację łańcucha dostaw największej sieci convenience w Europie.

Absolwent Politechniki Gdańskiej oraz programu Georgia Institute of Technology Atlanta, jak również Akademii Psychologii Przywództwa Jacka Santorskiego. Od 7 lat certyfikowany COACH w zakresie coachingu indywidualnego (ACC ICF).

Manager zorientowany na budowanie partnerstwa w biznesie, skoncentrowany na budowaniu długoterminowych strategii optymalizacji łańcucha dostaw. Był odpowiedzialny za wdrożenie największych projektów logistycznych, takich jak outsourcingu procesów dystrybucyjno-magazynowych w Coca Cola HBC Polska.

W aktualnej roli odpowiada między innymi za uruchomienie jednego z najbardziej nowoczesnych Centrów Logistycznych w Europie w Żabka Polska, jak również wdrażanie rozwiązań w obszarze digitalizacji procesów logistycznych, zapewniając dynamiczną ekspansję sieci Żabka Polska, Grupa Żabka.

14:00 - 14:40
Sala DIGITAL &  SUPPLY CHAIN TRENDS

DEBATA: Technologie i dane zbawią sklepy i łańcuch dostaw w czasach kryzysu kosztowego

Moderator: Michał Kokoszkiewicz, redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu Wiadomości Handlowe

  • Na jakim etapie transformacji cyfrowej jest polski rynek FMCG?
  • Kluczowe wyzwania związane z transformacją cyfrową na kolejne lata?
  • Czego nauczył dostawców i dystrybutorów kryzys kosztowy?
  • Jak dzisiaj wyglądają priorytety inwestycyjne w branży FMCG?
  • System kaucyjny wyzwaniem dla sektora detalicznego i przemysłu
  • ESG, konsument, pracownik, automatyzacja, logistyka, doświadczenie zakupowe;
Scroll to Top