Arkadiusz Kawa

Arkadiusz Kawa

Dyrektor | Łukasiewicz – Poznański Technologiczny Instytut

Dr hab. Arkadiusz Kawa, dyrektor Łukasiewicz – Poznańskiego Technologicznego (wcześniej: Instytutu Logistyki i Magazynowania), profesor Wyższej Szkoły Logistyki. W latach 2009 do 2019 pracował w Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Ma ponad 20 lat doświadczenia w logistyce i e-commerce. Jest autorem 3 książek, współredaktorem 2 monografii i prawie 300 publikacji popularyzatorskich oraz naukowych.
Swoje doświadczenie zdobywał podczas realizacji ponad 60 projektów w zakresie
e-commerce i logistyki dla takich organizacji i firm, jak: Landmark (bPost), Volkswagen, Poczta Polska, GS1 Polska, DHL, DPD (Siódemka), A.T. Kearney, KPMG, OEX E-business, Wish, CMT Advisory, 4Kraft, SMART Project, Merlin.pl, Digital24.pl, Kompania Piwowarska (SABMiller). Pełnił również rolę konsultanta w kilku międzynarodowych projektach badawczych w zakresie e-commerce w Economic Research Institute for ASEAN and East Asia (ERIA).

Profesor wizytujący dwukrotnie w University of Primorska w Słowenii. Odbywał dwa razy staż w University of Valencia w Hiszpanii i University of Osijek w Chorwacji. Prowadził też wykłady w Corvinus University of Budapest na Węgrzech.

Wykładał na studiach Executive MBA i podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, Politechnice Gdańskiej i Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu.

14:00 - 14:40
Sala DIGITAL &  SUPPLY CHAIN TRENDS

DEBATA: Technologie i dane zbawią sklepy i łańcuch dostaw w czasach kryzysu kosztowego

Moderator: Michał Kokoszkiewicz, redaktor portalu wiadomoscihandlowe.pl oraz magazynu Wiadomości Handlowe

  • Na jakim etapie transformacji cyfrowej jest polski rynek FMCG?
  • Kluczowe wyzwania związane z transformacją cyfrową na kolejne lata?
  • Czego nauczył dostawców i dystrybutorów kryzys kosztowy?
  • Jak dzisiaj wyglądają priorytety inwestycyjne w branży FMCG?
  • System kaucyjny wyzwaniem dla sektora detalicznego i przemysłu
  • ESG, konsument, pracownik, automatyzacja, logistyka, doświadczenie zakupowe;