Anna Paszt

Anna Paszt

Dyrektor marketingu | Netto Polska

Dyrektor marketingu Netto Polska. Stanowisko objęła prawie dwa lata temu, wcześniej przez ponad pięć lat piastowała podobną funkcję w sieci Leroy Merlin Polska, gdzie odpowiadała m.in. takie obszary jak rozwój biznesu,  w tym strategie produktową, komunikacyjną, usługową, cenową, budowanie doświadczenia klientów, a także transformację cyfrową i rozwój sprzedaży wielokanałowej. Anna Paszt odpowiada za strategie marketingową i marketing cyfrowy sieci sklepów Netto w Polsce.

15:45 - 16:05

Fireside Chat: Scandinavian Style, or How Ikea and Netto Won the Hearts of Poles

  • Why do Poles have a soft spot for Scandinavian products and Scandinavian design?
  • How do Scandinavian companies view the Polish consumer and their needs?
  • Are simplicity, usability, and convenience the key to the success of Scandinavian companies?

15:45 - 16:05

Fireside Chat: Skandynawski styl, czyli jak Ikea i Netto rozkochały w sobie Polaków

  • Dlaczego Polacy mają słabość do skandynawskich produktów i skandynawskiego designu?
  • Jak skandynawskie firmy patrzą na polskiego konsumenta i jego potrzeby?
  • Czy prostota, użyteczność i wygoda są kluczem do sukcesu skandynawskich firm?
  • Scroll to Top