Andrzej Izraelski

Andrzej Izraelski

Dyrektor Handlowy, Członek Zarządu | Lewiatan Holding S.A.

z Polską Siecią Handlową Lewiatan związany jest od 2008 roku. Odpowiada za realizację strategii handlowej jednej z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek detalicznych na polskim rynku, w skład której wchodzi ponad 3200 sklepów.  Posiada blisko 30-letnie doświadczenie w branży FMCG i farmaceutycznej jako handlowiec, brand manager, marketing manager, dyrektor marketingu, a także dyrektor rozwoju. Pracował dla firm w kraju i za granicą takich jak Rieber Foods, Toro, Torfarm, Hortex, Colian S.A.

12:05 - 13:00
Sala Inauguracyjna

DEBATA: Resilient & Green Retail

Moderator: Łukasz Stępniak, Redaktor Naczelny portalu wiadomościhandlowe.pl oraz magazynu Wiadomości Handlowe

  • Budowanie odporności firm w czasach nieprzewidywalności – wnioski i doświadczenia
  • Kryzys kosztowy jako okazja do przyspieszenia transformacji cyfrowej;
  • Jak odporność firm budować w obszarze HR i elastyczności modeli zatrudnienia;
  • Elastyczne modele biznesowe na trudne czasy. Jak zmieniają się firmy?
  • Strategie, które budują przewagi w czasach niepewności i chaosu;
  • Nowe warunki, nowy konsument, lepsza oferta, nowe możliwości;

Scroll to Top