Andrzej Izraelski

Andrzej Izraelski

Dyrektor ds. handlowych, członek zarządu | Lewiatan Holding S.A.

Z Polską Siecią Handlową Lewiatan związany jest od 2008 roku. Odpowiada za realizację strategii handlowej jednej z najdłużej funkcjonujących i najbardziej rozpoznawalnych marek detalicznych na polskim rynku, w skład której wchodzi ponad 3200 sklepów.  Posiada blisko 30-letnie doświadczenie w branży FMCG i farmaceutycznej jako handlowiec, brand manager, marketing manager, dyrektor marketingu, a także dyrektor rozwoju. Pracował dla firm w kraju i za granicą takich jak Rieber Foods, Toro, Torfarm, Hortex, Colian S.A.

16:00 - 16:30

FiresideChat: New consumer, new categories, new assortment strategies

  • The consumer of the future: Anticipating and exceeding customer needs in retail and supply chains
  • High-protein products: A booming trend on supermarket shelves – Exploring the future prospects
  • Emerging product categories: FMCG industry representatives anticipate upcoming trends
  • Health and specialty categories (lactose-free/gluten-free): Impact on product assortments and future expectations
  • Transparency and traceability: Consumers demand certified products, ingredient scrutiny, and supply chain monitoring

MODERATOR:

Magdalena Stosio-Róg, Deputy Editor-in-Chief, Wiadomości Handlowe magazine

16:00 - 16:30

FiresideChat: Nowy konsument, nowe kategorie, nowe strategie asortymentowe

  • Konsument przyszłości. Handel i dostawcy muszą wyprzedzać potrzeby klientów – jak to robić?
  • Produkty wysokobiałkowe – trend, który mocno wchodzi na sklepowe półki – perspektywy;
  • Nowe kategorie – rozwoju, jakich trendów spodziewają się przedstawiciele sektora FMCG;
  • Zdrowie i kategorie specjalistyczne (bez laktozy/glutenu) – wpływ na sklepowe półki. Czego można się spodziewać?
  • Klienci chcą wiedzieć! Certyfikacja, praca nad składem i monitorowanie łańcucha dostaw;

MODERATOR:

Magdalena Stosio-Róg, zastępca redaktora naczelnego magazynu Wiadomości Handlowe

Scroll to Top